czwartek, 13 kwietnia 2017

Hello!


Cześć!

To dopiero pierwszy post, a ja już mam trudności z jego napisaniem. To chyba dlatego, że w mojej głowie siedzi dużo treści i ciężko wyselekcjonować tą odpowiednią - ciekawą i zgodną z tematyką bloga. Wyobrażałam (i wciąż wyobrażam) go sobie jako taki rodzaj pamiętnika i chyba w tą stronę będę dążyć. To tak tytułem wstępu, może przejdźmy do rzeczy :)

Kim jestem?

Dobre pytanie! Wypadałoby trochę o sobie opowiedzieć. Jestem Ala, w tym roku kończę 21 lat, chociaż wcale się na tyle nie czuję! Dalej drzemie we mnie dziecko i chyba nieprędko się go pozbędę. Podobno Alicje są duszami artystycznymi, ciekawymi świata, i tak też jest w moim przypadku. Śpiewam, kocham muzykę, która na pewno będzie się tu przewijać. Uwielbiam podróże (te małe i duże, nawet na uczelnię). Tak, jak już pewnie się domyśliliście, studiuję. Studentka pierwszego roku, kierunek: amerykanistyka, Ośrodek Studiów Amerykańskich, Uniwersytet Warszawski. Mam w planach opowiedzieć co nieco o studiach, ogólnie rzecz biorąc, ale o tym później. Tak naprawdę interesuję się wieloma rzeczami i na pewno z czasem się o nich dowiecie, czytając bloga. Mam nadzieję, że Was nie zanudzę i będziecie tu zaglądać z przyjemnością, w wolnej chwili między zajęciami, czy też przed snem :)

No to... nie pozostaje mi nic innego, jak na dziś pożegnać się z Wami i zostawić w oczekiwaniu na drugi post. Do usłyszenia!

Wasza A.

PS: Bardzo liczyłabym na Wasze komentarze i sugestie - piszę przecież dla ludzi i wszelkie wskazówki będą naprawdę cenne.

2 komentarze:

  1. Super sprawa ten blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam do śledzenia kolejnych postów! :)

      Usuń